30 listopada na platformie STOVE Indie rozpoczęła się sprzedaż gry SlavicPunk: Oldtimer, której producentem i wydawcą jest Red Square Games. Zarząd notowanej na rynku NewConnect spółki jest przekonany, że zawarcie umowy dystrybucyjnej ze Smilegate Holdings Inc. oraz premiera gry na koreańskim rynku, pozytywnie wpłynie na sprzedaż tytułu oraz rozpoznawalność dewelopera. Krakowskie studio zapowiada także wersję konsolową swojej gry.
- Pojawienie się naszej gry na jednym z największych rynków gier wideo na świecie, powinno korzystnie wpłynąć na sprzedaż SlavicPunk: Oldtimer, a co za tym idzie wzrost rozpoznawalności Red Square Games. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przygotowaliśmy wersję naszej gry w języku koreańskim, ponieważ chcemy trafić do jak największej liczby graczy z tego kraju - podsumowuje Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Red Square Games a Smilegate Holdings Inc. w sierpniu br., dystrybutor pokrywa koszty przygotowania niezbędnych tłumaczeń na język koreański oraz uzyskania klasyfikacji wiekowej dla produkcji Red Square Games. Polskie studio natomiast zintegrowało niektóre funkcjonalności tytułu z STOVE Indie.
SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk, Michała Gołkowskiego, który jest współzałożycielem Red Square Games i członkiem jej rady nadzorczej. Wyjątkowe, głęboko słowiańskie podejście do cyberpunkowego świata z pewnością nie pozostawi nikogo obojętnym, ze względu na sarkastyczne poczucie humoru i nieco pesymistyczne spojrzenie na neonowo-szare odcienie otaczającej rzeczywistości, a jednocześnie wnosząc powiew świeżości do gatunku. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam, GOG oraz Epic Games Store. Gra w przyszłym roku pojawi się także na konsolach dzięki wydawcy Gaming Factory SA, z którym spółka podpisała umowę wydawniczą.
Aktualnie zespół Red Square Games, przy współpracy z Sylen Studio, pracuje nad kolejnym projektem – to gra osadzona w uniwersum Michała Gołkowskiego. Wkrótce spółka planuje ujawnienie więcej szczegółów o planach związanych z tym projektem. Studio planuje tworzenie i rozwijanie gier w taki sposób, by stanowiły linię produktową budującą coraz silniejszą pozycję marki na całym świecie.
W trzecim kwartale 2023 roku Red Square Games SA wypracowała ponad 1,9 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, w porównaniu do przychodów w wysokości 542 tys. zł z analogicznego okresu w 2022 r. W analizowanym kwartale spółka wypracowała zysk netto w wysokości na poziomie 944 tys. zł, w porównaniu do straty netto w analogicznym okresie ub. r., która wynosiła prawie 18 tys. zł. W ujęciu narastającym, czyli od początku br., przychody netto ze sprzedaży wyniosły ponad 4,4 mln zł, co oznacza wzrost aż o 151 proc., w porównaniu r/r. Narastająco od 1 stycznia 2023 roku do 30 września 2023 roku Spółka wypracowała zysk operacyjny (EBIT) w wysokości ponad 1,7 mln zł.
***
O spółce: Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitniejszych tytułów. Dodatkowo studio wykracza swoimi ambicjami poza gry wideo tworząc także gry planszowe oraz fabularne. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment Alternatywna Spółka Inwestycyjna.
Od 14 listopada 2023 roku akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/red-square-games-wchodzi-ze-swoja-gra-na-koreanski-rynek